اسلایدر

جورابی که هیچ‌وقت گم نمی‌شود!
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

با طراحي جوراب هوشمند مجهز به تراشه، يافتن سريع لنگه‌هاي درست جوراب پس از هر بار شستن فراهم مي‌شود.تراشه رادیوییPlus+ socks شبیه یک دکمه کوچک است كه در قسمت بالای جوراب متصل شده و درون آن يك شماره شناسايي (ID) اختصاصي ذخيره شده است.

شماره شناسايي از طريق دستگاه خوانش RFID (شناسايي امواج رادیویی) اسكن مي‌شود و برنامه نرم‌افزاري تلفن همراه با بررسي داده‌هاي دريافتي، لنگه‌هاي چپ و راست جوراب را شناسايي مي‌كند.این دستگاه اسكنر مانند یک دستگاه کنترل از راه دور درب پارکینگ، می‌تواند از طریق بلوتوث با تلفن همراه هوشمند مرتبط شده و اطلاعاتی از جمله تعداد دفعات شسته شدن جوراب یا تاریخ تولید را تعيين كند.

برنامه نرم‌افزاری همچنين با استفاده از دوربین تلفن همراه و اندازه‌گیری سطوح تیره و کثیف جوراب، عمر محصول را تخمين زده و لزوم خريد جوراب جديد را يادآوري مي‌كند.مجموعه‌ای شامل 10 جفت جوراب با تراشه‌هاي RFID در سه سایز متفاوت به همراه دستگاه اسكنر با قیمت نسبتا بالای 189 دلار و بدون دستگاه به قیمت 120 دلار به بازار عرضه شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 7 مهر 1391برچسب:, :: 19:21
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.